Aleksandra Marinina „Bendraautoriai“


Aleksandra Marinina
„Bendraautoriai“
„Jotema“ 376 psl. 2005 leidimo metai

Marinina nenustoja mane stebinti. Jeigu, skaitant vieną jos knygą viskas aišku nuo pat pradžių, o kitą skaitant viskas paaiškėja tik pačioje pabaigoje, tai ši knyga man mįslė. Nežinau, bet man „Bendraautoriai“ kitokia nei visos. Šioje knygoje mačiau, bent jau tris siužeto linijas: Kamenskajos egzaminas, nėščios moters lavonas ir bendraautoriai. Todėl, skaitant knygą susidarė įspūdis, kad tai lyg tortas su glajumi, ant viršaus plikytas kremas ir dar plaktos grietinėlės sluoksnis. Jau truputį neskanu... nes visko per daug.
Visi siužetai sueina į vieną, maždaug tada kai knyga įpusėja. O iki tol skaitai, kaip skirtingas knygas. Nežinau, kaip kitiems, bet man tokie dalykai nelabai prie širdies. Ir kas įdomiausia džiaugiausi kai pabaigiau šią knygą.
Tikiu, kad yra tokių kuriems ši knyga gal ir labai patiko, bet aš nenorėčiau skaityti ją dar kartą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą