Antoine de Saint-Exupéry „Mažasis princas“

Antoine de Saint-Exupéry
„Mažasis princas“
„Alma littera“ 98 psl. 2007 leidimo metai

Be galo nuoširdi ir švelni knyga. Nors ir anotacijoje rašoma, kai tai knyga vaikams, bet tinkanti ir suaugusiems, pilnai galima pasakyti, kat tai knyga suaugusiems, bet tinkanti ir vaikams.
Mažasis princas su jam būdingu vaikiškumu ir naivumu užduoda toli gražu ne vaikiškus klausimus, į kuriuos atsakant reikia pamąstyti. Knygoje užsimenama  apie žmones  kuriems ne svetima puikybė, pinigai, alkoholis ir kitos suaugusiems būdingos nuodėmės. Apie tai, kai prisijaukinus žmogų (knygoje lapę), tampi atsakingas už jį.
Citata iš knygos: "Tu man dar esi berniukas, panašus į šimtą tūkstančių
kitų berniukų. Aš tau esu lapė, panaši į šimtą tūkstančių lapių. Bet jei tu mane prisijaukinsi, mudu būsime vienas kitam reikalingi. Tu man tada būsi vienintelis pasaulyje. Aš tau būsiu vienintelė pasaulyje. "
Visa tai nesuprantama vaikui - mažajam princui, todėl jis bando viską išsiaiškinti užduodamas daug klausimų.
Tai tikrai nuostabi knyga, priverčianti mus pažvelgti į pasaulį į mus supančius žmones vaiko akimis, nors ir knygą parašė suaugęs.
Citata iš knygos: "Štai kokia mano paslaptis. Ji labai paprasta: matyti galima tik širdimi. Tai, kas svarbiausia, nematoma akimis."
Labai patariu tėvams paskaityti šią knygą vaikams - nereikės galvoti atsakymų į daugelį klausimų, nes į didžiąją dalį atsakė   Antoine de Saint-Exupéry Mažajam princui.  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą