Peter James "Mirusiojo gniaužtai"

Peter James
"Mirusiojo gniaužtai"
"Jotema" 400 psl. 2014 leidimo metai.

Tai, nėra pirmoji mano pažintis su autoriumi. Ankstesnės, Peter James, knygos man patiko, todėl su malonumu pasinėriau į naują šio autoriaus darbą. Kaip ir anksčiau laukiau "seno gero detektyvo" :) - juk veiksmas vyksta "senoj geroj Anglijoj". Ir ... nenusivyliau.
Knygoje, bylą tiria, jau anksčiau pažįstamas Sasekso policijos Kriminalinio skyriaus vyresnysis detektyvas Rojus Greisas. Todėl, labai bijojau, kad knyga bus ankstesnės knygos tęsinys. O aš labai nemėgstu skaityti serijinių knygų, kai jos eina ne iš eilės. Bijau, kad kažką praleisiu ar sužinosiu tai ko dar nenoriu sužinoti....  Džiaugiuosi, kad taip nenutiko.
Knygoje pasakojama, apie netyčinią avariją, kuri nusinešė jauno žmogaus gyvybę. Avarijoje dalinai kaltas ir pats dviračiu važiavęs jaunuolis, kuris netikėtai išvažiavo į kelią ir pakeitė ne tik savo, bet ir dar trijų vairuotojų gyvenimus.
Jaunuolio tėvai, Amerikoje žinomos mafijos šeimos palikuonys, net neketinantys susitaikyti su sūnaus netektimi. Pagal mafijos įstatymus, o ir sunkaus charakterio jaunuolio mamos, nuomone kaltieji turi būti nubausti.
Kai, du iš trijų, dalyvavusių avarijoje žūsta, policija supranta, kieno tai darbas. Belieka pabandyti išsaugoti trečiosios, Karlės Čeis, avarijos dalyvės gyvybę. O, kaip jiems sekėsi, sužinosite perskaitę knygą :)
Man patiko knyga. Ji lengvai skaitosi, sugeba įtraukti, nors autorius iškarto pateikia nusikaltėlį "ant lėkštutės" (nereikia spėlioti "kas kaltas" ) ir veda mus tyrimo keliu.
Labai vertinu diskretišką ir ypač meistrišką, labai trumpą paralelę į knygą "Mirties glėby". Apie ką aš čia mane supras, TIE, kurie skaitė tą knygą :)
Puikus autorius, puiki knyga. Mielai ieškosiu naujų Peter James knygų ir skaitysiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą